" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

czwartek, 26 lipca 2012

DZIEŃ DRUGI



DIETA
Na dziś zaplanowałam oczyszczanie organizmu, dlatego,że ogólnie mam spowolniony metabolizm i do tego czasami czuję,że mam baaardzo zapchane jelita:).

Znalazłam informacje na temat "jednodniowej diety oczyszczającej, która nie tylko poprawi samopoczucie, ale także oczyści organizm z toksyn. Zaowocuje to szybszą przemianą materii.
Plan jest prosty:
wybieramy jeden rodzaj świeżych owoców (jabłka,arbuzy,morele,trus
kawki itp), które zjadamy w 5-6 porcjach w ciągu całego dnia, wykluczając inne pokarmy.
Nie zapominamy oczywiście o piciu minimum dwóch litrów wody mineralnej.

Uwaga!. Kuracje można powtarzać nie częściej niż raz w tygodniu......"


Mam nadzieję,że uda mi się dotrwać do końca dnia!



ĆWICZENIA





Jeszcze słów kilka. Z moich obserwacji wynika,że odkąd zaczęłam regularnie ćwiczyć, nie chodzę tak bardzo ospała w ciągu dnia i mam więcej energii. Także kto jeszcze nie zaczął zachęcam. I nie tylko po to ,żeby się odchudzić, ale przede wszystkim dla zdrowia!



4 komentarze:

  1. fajnie, że kolejna osoba chce być fit :) stosujesz jakiś rozkład BTW, czy jesz po prostu zdrowo się tym nie przejmując? ;) widzę, że dużo nie chcesz zrzucać tylko wymodelować ciało ;) ja niestety muszę zrzucić z 10% BF żeby było mi w ogóle mięśnie widać... powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ilość tłuszczu mnie zastanawia. Ja kiedyś liczyłam z jakiegoś skomplikowanego wzoru i wyszło mi 22%. Oczywiście,że ja też chcę zrzucić. 2-3 kg przy wzroście 157cm to sporo:(. Na razie przestałam liczyć BTW.Teraz będę się trzymać 1700kcla po prostu.

      Usuń
  2. Witam:) Moje obserwacje co do ćwiczeń są dokładnie takie same jak Twoje. Czuję, że mam więcej energii. Rano prawie wyskakuję z łóżka, a jak nie poćwiczę konkretnie w ciągu dnia, nie mogę usnąć, bo rozpiera mnie energia:) Ćwiczenia są super! Trzymam kciuki za powodzenie Twojego planu:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przeczytałam Twój blog calusieńki i będę śledzić na bieżąco!:)

      Usuń