" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

środa, 25 lipca 2012

Odchudzanie czas zacząć!

Bloga postanowiłam założyć głównie dlatego,że chcę schudnąć i żeby mieć wgląd w to co pożeram w ciągu dnia i jakie robię postępy w treningu. Od dziś będę tu zmagać się z własnym ciałem i słabościami, głównie lenistwem i łakomstwem. Także tego...Zaczynamy!

A żeby nie było gołosłownie dołączam sprawozdanie z dzisiejszego treningu.

DZIEŃ PIERWSZY 


ĆWICZENIA

  • godz. 5.50 pobudka ( info dla tych,którzy szukają wymówki,że niby "nie ćwiczę, bo nie mam czasu")
  • godz. 8.30 siłownia



        

Dzisiaj tyle. Ogólnie ten tydzień przeznaczam na aeroby a od przyszłego wrócę do siłowego 3 razy w tygodniu.
Wspomnieć jeszcze muszę,że od 3 tygodni biorę spalacz tłuszczu, a mianowicie ReForm tutaj.
Moje odczucia są takie,że na treningach leje się ze mnie dużo bardziej niż normalnie:).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz