" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

poniedziałek, 10 września 2012

DZIEŃ 45,46,47

WAGA:
30.07 - 52 kg
05.08 - 51 kg
12.08 - 50,5 kg
19.08 - 50-50,5kg
26.08 - 49,5 kg.
02.09 - 49 kg
09.09 - 50 kg

No i wracam po weekendzie ze spuszczoną głową. Nie trzymałam się diety, ale myślałam,że raczej się mieszczę w kaloriach. Widocznie nie było tak.Wypiłam za dużo alkoholu.. Więcej niż planowałam w każdym razie. Nie wiem czy to wina tego,że nie piłam wody tyle ile powinnam przez cały tydzień, bo jakoś nie miałam ochoty i zatrzymała mi się w organizmie, czy tego,że nie załatwiałam się 2 dni;/ i waga jest wyższa czy może dlatego,że nie ćwiczyłam. Czy może powinnam trzymać się diety w 100%. Ale przez ostatnie tygodnie pozwalałam sobie na odskocznie raz w tygodniu czy dwa od diety i chudłam. A wczoraj taki klops na wadze;(.
No nic.. przez ten tydzień trzymam, później jadę na urlop a po powrocie będę walczyła dalej.

3 komentarze:

  1. na pewno część z tego to woda i szybko zleci, zobaczysz! :* ile Ty masz wzrostu, że taka niziutka waga? :D ja to bym wyglądała jak szkieletor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dowodzie 157 cm:), ale tak naprawdę 156,6cm. I niestety nawet przy takiej wadze jestem zalana tłuszczem.

      Usuń
  2. wow ale super waga:)

    OdpowiedzUsuń