" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

czwartek, 6 września 2012

DZIEŃ CZTERDZIESTY TRZECI

DIETA
  • chleb żytni razowy 112 g / 250 kcal
  • ser gouda 30 g / 100 kcal
  • polędwica sopocka 14 g / 24 kcal
  • ser twarogowy półtłusty 100 g / 133 kcal
  • banan 120 g / 114 kcal
  • naleśniki z jabłkami 200 g / 318 kcal
  • krokiety 160 g / 462 kcal
  • jaja 2 szt. / 156 kcal 
Razem: 1557 kcal

Ciekawa jestem czy schudnę znowu 0,5 kg w tym tygodniu. Jeśli tak to na wadze ujrzę 48,5 kg. MAsakra, nie ważyłam tyle od liceum chyba. Byłoby pięknie:). Na razie jestem z siebie zadowolona, bo mimo,że zdarzają się wpadki z jedzeniem to raczej są zaplanowane:p

2 komentarze:

  1. Jesz prawie normalnie, to dziwne, że chudniesz przy tak niskiej już wadze. Założę się o wszystko, że rzygasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe dobre, ja nie z tych. Waga jest niska , bo ja mam 157cm wzrostu. I niech Cię nie dziwi,że chudnę przy takiej ilości kalorii, mam ujemny bilans energetyczny po prostu, nie podjadam, piję wodę, ćwiczę. Można chudnąć w miarę zdrowo i popadać w skrajności.

    OdpowiedzUsuń