" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

środa, 22 sierpnia 2012

DZIEŃ DWUDZIESTY DZIEWIĄTY

DIETA
  • chleb żytni razowy 112 g / 250 kcal
  • margaryna 5 g / 27 kcal
  • ser gouda 30 g / 86 kcal
  • polędwica sopocka 14 g / 23 kcal
  • ser twarogowy półtłusty 125 g / 166 kcal
  • banan 115 g / 109 kcal
  • naleśniki z jabłkami 200 g / 318 kcal
  • krokiety 160 g / 462 kcal
  • jaja 2 szt. / 145 kcal
 RAZEM: 1586 kcal


TRENING
Dziś miałam lekki kryzys na siłowni, tak strasznie mi się nie chciało, ale ostatecznie dałam radę.

bieżnia marsz, czas: 40 minut
platforma wibracyjna, czas: 5 minut

SIERPNIOWA SETKA ŁĄCZNIE: 64,19 km

4 komentarze:

  1. najgorzej w takie dni leniucha się zmotywować, ale jak już się zacznie ćwiczyć, to w miarę upływu czasu jakoś nie chce się przestać :) polecam sporządzić jakąć track listę treningowych utworów ;)

    www.healthysportlife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam o tym, ale teraz zostało mi 2 dni siłowni i zaczynam ćwiczyć przez kolejny miesiąc w domu z płytą Ewy Chodakowskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. mi już jest trudno wytrzymac na diecie ale dam rade:) zaparsza, ma komkurs do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że się nie poddałaś!

    OdpowiedzUsuń