" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

czwartek, 23 sierpnia 2012

DZIEŃ TRZYDZIESTY

Patrzę co dzień na siebie i mam wrażenie ,że nic się nie zmienia. Zastanawiam się czy w ogóle dam radę jeszcze schudnąć...:(. Waga pokazuje mniej, ale jakoś nie widzę żadnych zmian. Muszę zrobić na dniach zdjęcia i porównać z tymi sprzed miesiąca.

DIETA
  • chleb żytni razowy 112 g / 250 kcal
  • napój izotoniczny 500ml / 115 kcal
  • ser gouda 30 g / 86 kcal
  • polędwica sopocka 14 g / 23 kcal
  • ser twarogowy półtłusty 125 g / 166 kcal
  • banan 110 g / 105 kcal
  • naleśniki z jabłkami 200 g / 318 kcal
  • krokiety 160 g / 462 kcal
RAZEM: 1525 kcal
Musiałam edytować dietę, bo wróciłam wczoraj z pracy tak zmęczona,że nie miałam siły robić jajecznicy i zjadłam tylko kanapkę.

TRENING
bieżnia marsz, czas: 40 minut
platforma wibracyjna, czas: 8 minut

SIERPNIOWA SETKA ŁĄCZNIE:67,6 km

5 komentarzy:

  1. Dawno nie byłam na platformie musze do tego wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz,że to działa??Bo ja wchodzę na to, ale nie jestem przekonana jakoś..

    OdpowiedzUsuń
  3. a mierzyłaś obwody? :) one Ci prawdę powiedzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mierzyłam, bo za każdym razem wychodzi mi co innego. Najlepiej po zdjęciach będzie widać, o ile coś będzie widać.

      Usuń
  4. Dokładnie, zdjęcia i mierzenie obwodów są o wiele bardziej wiarygodne niż waga! :)

    OdpowiedzUsuń