" jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" W.Disney

piątek, 24 sierpnia 2012

DZIEŃ TRZYDZIESTY PIERWSZY

DIETA
 Dziś zaszaleję;p. Do południa zjem to co miałam zaplanowane, a wieczorem szykuje się kolacja z winkiem. Kalorie podaję raczej na oko, bo nie wiem czy uda mi się zjeść tak malutko frytek i wypić tylko trochę wina:). Najwyżej jutro edytuję. Póki co i tak nawet z małą ilością wszystkiego wychodzi za dużo kalorii, ale w końcu raz w tygodniu mogę zjeść to na co mam ochotę, a nie chcę chodzić głodna cały dzień.
  • chleb żytni razowy 56 g / 125 kcal
  • ser gouda 15 g / 43 kcal
  • polędwica sopocka 7 g / 12 kcal
  • ser twarogowy półtłusty 125 g / 166 kcal
  • banan 115 g / 109 kcal
  • naleśniki z jabłkami 200 g / 318 kcal
  • krokiety 160 g / 462 kcal
  • kurczak pierś 100g / 111 kcal
  • frytki 340 kcal
  • sos czosnkowy 20 g / 50 kcal
  • ketchup 5 g / 7 kcal
  • wino czerwone wytrawne ok.204 kcal
  • oliwa z oliwek 10 g /  88 kcal
 RAZEM: 2035 kcal

TRENING
Dziś też bez treningu, ostatni dzień karnetu na siłownię, ale niestety nie mogłam iść.

SIERPNIOWA SETKA: bez zmian

2 komentarze:

  1. ja wolę bardziej umięśnione sylwetki jednak :P poszalałaś z jedzeniem dzisiaj, ale każdemu się zdarza :D

    OdpowiedzUsuń